فهرست طبقات
شنبه, ۱۸ دی ۱۴۰۰ ۲۰:۱۵ ۳۳
طبقه بندی: اخبارشهر
چچ
2b7Yp9iz2K7ar9mI2YrZiiDYqNmHIDk2INiv2LHYtdivINiv2LHYrtmI2KfYs9iqINmH2KfZiiDZhdix2K/ZhdmKINiv2LEg2YPZhdiq2LEg2KfYsiA3MiDYs9in2LnYqg==

پاسخگویی به 96 درصد درخواست های مردمی در کمتر از 72 ساعت

شهردار منطقه یازده از پاسخگویی به 96 درصد کل درخواست های ثبت شده در سامانه 137 در کمتر از 72 ساعت دراین منطقه خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یازده، مریم عرب احمدی شهردار منطقه با اعلام این خبرگفت: درطی هفته ای که گذشت 139 درخواست ازسوی شهروندان این منطقه درسامانه 137 شهرداری مشهد به ثبت رسید که ازاین میان 96 درصد موارد در 72 ساعت اولیه توسط کارشناسان این مجموعه بررسی و رسیدگی شد.

عرب احمدی درادامه تصریح کرد: ازمجموع کل درخواست ها 18 مورد توسط اکیپ عمرانی اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد رفع و نتیجه به شهروندان منعکس شد.

شهردارمنطقه یازده خاطرنشان کرد: ازمجموع کل درخواست ها در 82 درصد موارد مشکل شهروند حل شده و 13 درصد منتظر اقدام است. 5 درصد باقیمانده نیز که مشکل شهروند حل نشده که به دلیل عدم تطابق با بودجه شهرداری، وجود مصوبات قانونی و نبود بودجه درحال حاضر امکان حل آن وجود نداشته است.

وی افزود: 42 درصد کل درخواست ها به حوزه خدمات شهری، 22درصد مربوط به حوزه نظارت بر ساخت و سازها و 17 درصد درخواست ها مربوط به حوزه فضای سبز منطقه بوده که بیشترین میزان درخواست های مردمی را به خود اختصاص داده اند.

آدرس کوتاه شده:
No Cache
Gt: 2.2566413879395
Qt: 2.4326047897339