فهرست طبقات
دوشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۹ ۱۲:۱۶ ۴
طبقه بندی: اخبارشهر
چچ
بررسی عملکرد اداره عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه یازده در پاسخگویی به درخواست های شهروندان

در شش ماهه اول سال جاری:

بررسی عملکرد اداره عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه یازده در پاسخگویی به درخواست های شهروندان

شهردار منطقه یازده گفت: براساس گزارش منتشر شده از سوی مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، از مجموع تماس های دریافتی در شش ماهه اول سال جاری، 751 تماس به حوزه عمران و ترافیک منطقه و به طور خاص درحوزه تعمیر و نگهداری تجهیزات مربوط می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، مریم عرب احمدی شهردار منطقه گفت: طبق گزارش منتشر شده از سوی مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، از مجموع تماس های دریافتی در شش ماهه اول سال جاری، تا کنون بیش از 751 تماس از مجموع کل درخواست های شهروندان درحوزه عمران و ترافیک به حوزه تعمیر و نگهداری تجهیزات و رفع موارد خطری درسطح منطقه مربوط می شود و جزو پرتکرار ترین درخواست های مردمی این منطقه بوده است.

عرب احمدی اظهار داشت: بر اساس این گزارش، از جمله موضوعات مورد توجه شهروندان درسال جاری درحوزه فنی عمران می توان به تعمیر و نگهداری آسفالت، جداول و پیاده رو اشاره کرد. پیام های حوزه آسفالت 35 درصد حجم کل درخواست ها را به خود اختصاص داده است که نشان از اهمیت این موضوع برای ساکنان و شهروندان عبوری از این منطقه دارد.

شهردار منطقه 11 عنوان داشت: 246 درخواست نیز از سوی شهروندان در رابطه با تعمیرو نگهداری تجهیزات ترافیکی سطح منطقه از ابتدای سال جاری تاکنون به ثبت رسیده است و پیام های مربوط به رنگ آمیزی، سرعتگیر و سرعتکاه ها و اصلاح هندسی معابر از جمله موارد پردرخواست شهروندان بوده است.

عرب احمدی خاطر نشان کرد: ۱۰۰ درصد پیام های دریافتی توسط اداره عمران، حمل و نقل و ترافیک منطقه بررسی شده و نتیجه از طریق پیامک به شهروندان اطلاع رسانی شده است.

منبع: